Image placeholder

President Kaljulaidi Fond võitis aasta kommunikatsiooniteo auhinna

President Kaljulaidi Fondi talvine lähisuhtevägivalla-vastane kampaania võitis Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu aasta kommunikatsiooniteo auhinna.

Koos Optimist Publicu ja Optimist LIVEga sai tõesti teemale ja erinevatele lahendustele vägev hoog sisse lükatud. Pildilt on muidugi veel puudu Hannaliisa Uusma, President Kaljulaidi Fondi lähisuhtevägivalla-ennetuse valdkonna juht, ilma kelleta oleks see kõik vaid hea mõte.
Ja siit ka üleskutse.

Eestis käib tööl üle 600 000 inimese (sh erasektoris umbes 500 000 inimest), sealhulgas järelikult ka lähisuhtevägivalla toimepanijad ja nende ohvrid, kes kogevad kodus rasket vaimset, füüsilist ja seksuaalset vägivalda. Tööandja saaks siin olla oluline ennetaja, märkaja ja abistaja.

Seega: kõk ettevõtjad, kes tunnevad, et tahaksid ka oma panuse anda, et Eestis oleks lähisuhtevägivalda vähem, võtke meiega ühendust!
Kommunikatsioonitegu on Eesti pikimate traditsioonidega kommunikatsiooni, suhtekorralduse ja PR valdkonna eriala professionaalide mõõduvõtmine, mida on korraldatud katkematult alates 2000. aastast. Konkursil on oma väga selged hindamiskriteeriumid: eesmärgipärane tulemuslikkus, leidlikkus, lahenduse uudsus Eestis, mõju kommunikatsioonisektorile ning vastavust suhtekorralduse headele tavadele.

Aitäh!

 

Pildi tegi Ardo Kaljuvee